Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

27.05.2012

Yetiştirilmek üzere grafiker / Yarı zamanlı - İstanbul

Yetiştirilmek üzere grafiker / Yarı zamanlı

Şehir: İstanbul

Aranan Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Bay

Program/Seviye: Adobe Photoshop - Çok iyi
Adobe Illustrator - Çok iyi
Freehand MX - İyi
Adobe İndesign - Başlangıç

İş deneyimi ve içeriği: Güzel Sanatlar Matbaası - Stajyer Grafiker

Çalışma Şartları: Yarı Zamanlı (Part Time)

Askerlik Durumu: Yapmamış

Medeni Hali: Bekar

Referanslar: Örnek çalışmalar istenildiği takdirde mailden atılacaktır.

İşle ilgili açıklama: Merhabalar,ben 18 yaşındayım. Lisede grafik tasarım bölümü okudum bu senenin sonunda mezun olacağım. Stajımı Güzel Sanatlar Matbaası'nda yaptım. Üniversite sınavlarına hazırlandığım için part time iş arıyorum. Yani öyle olsa daha iyi olur.Yetiştirilmek üzere grafiker / Yarı zamanlı - İstanbul Yaşımın genç olmasına bakmayın,gerçekten işimde kendime güveniyorum. İstediğiniz takdirde işlerimi görebilirsiniz,o zaman anlarsınız zaten. Esenyurt'ta oturuyorum. Esenyurt,Beylikdüzü,Hadımköy,Bakırköy ve çevreleri olursa daha iyi olur. Ayrıntıları mailde konuşabiliriz.
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel