Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

24.05.2012

Kurumsal Kimlik Çalışmama Talip Olacak Freelance Arkadaş Arıyorum... - Türkiye Geneli

Kurumsal Kimlik Çalışmama Talip Olacak Freelance Arkadaş Arıyorum...

Şehir: Türkiye Geneli

Aranan Şehir: Türkiye Geneli

Çalışma Şartları: Serbest çalışan (Freelancer)

İşle ilgili açıklama: 2000 Yılında kurulmuş Bilgisayar sektöründe olan firmamın kurumsal kimliğini yenilemek istiyorum.Bununla ilgili teklif ve önerileri bekliyorum. Sadece tasarım yaptıracağım hiç bir şekilde baskı v.b işler ile uğraşılmayacak Firma merkezi istanbul fakat tasarımcının İstanbul içinde olmaz zorunluluğu yoktur.

Maillerinizi bekliyorum.
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel