Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

26.05.2012

25 Yıllık Tabela Ustasıyım İş arıyorum - Antalya

25 Yıllık Tabela Ustasıyım İş arıyorum

Şehir: Antalya

Aranan Şehir: Antalya

Cinsiyet: Bay

Program/Seviye: Kompozit Giydirme ve Aklınıza gelebilecek tüm tabela imalatını yapabilirim. (Kutu harf - Totem dahil)

İş deneyimi ve içeriği: 24 yıldır bu işi yapıyorum. Fırçadan mesleğe başlayanlardanım.
Aslında kendi dükkanımı işletiyorum ama artık ticaretle uğraşmak istemediğimden ve mevcut piyasa durumundan dolayı maaşlı rahat edebileceğim mesai saatleri belli KADROLU bir iş aramaya karar verdim. Her türlü tabelanın proje ve imalatını yapabilirim. 3500 TL maaş düşünüyorum. Lütfen ufak imalatçılar aramasın.

Çevremden duyulmasını istemediğimden isim ve telefon yazmıyorum. Firma isminizle mesaj atarsanız sevinirim. İyi günler dilerim.

Çalışma Şartları: Tam Zamanlı (Full Time)

Askerlik Durumu: Yapmış

Medeni Hali: Evli

Referanslar:
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel