Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

23.05.2012

Satılık DTG tişört makinası - İstanbul

Satılık DTG tişört makinası

Şehir: İstanbul

Marka / Model: Qingdao magnetic MDK-A3

Fiyat: 5000 TL

Teslimat: Elden

Fotoğraflar:


Ürün ile ilgili açıklama: Tişört baskısı için ithal ettiğim A3 boyutunda baskı alabilen her yüzeye baskı yapabilen (açık zemin ve koyu zemin) piyasada (direct to garment) DTG adında satılan baskı makinamı satıyorum.Satış sebebim tam olarak hakim olmadığım bir alana bir heves girişimden dolayı, normalde plotter flex baskı yapıyordum ancak bu şekilde baskı yapan inkjet makinaların kafa temizlenmesi gibi şeylerden anlamıyorum, ayrıca bir hayli borca girdim bu yüzden daha kullanamadığım bu makinayı satışa çıkarıyorum,
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel