Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

30.05.2012

Esenler ve Çevresin Rahat rahat görüşeceğim bir Web tasarımcı arıyorum... - İstanbul

Esenler ve Çevresin Rahat rahat görüşeceğim bir Web tasarımcı arıyorum...

Şehir: İstanbul

Aranan Şehir: İstanbul

Çalışma Şartları: Serbest çalışan (Freelancer)

İşle ilgili açıklama: Freelance olarak grafik tasarım işleri yapıyorum.. Ancak müşterilerimin Web talepleri karşısında eziliyorum. Bu sebep uzun yıllar birlikte çalışabileceğim bir arkadaş arıyorum....

ilgilenen arkadaşlar..

Yaptığınız son işlerden bir kaç örneği ve cep telefonu numaranızı
mail atarsanız.. sevinirim...
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel