Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

23.05.2012

Arayüz Tasarımcısıyım , İş Arıyorum - İzmir

Arayüz Tasarımcısıyım , İş Arıyorum

Şehir: İzmir

Aranan Şehir: İzmir

Cinsiyet: Bay

Program/Seviye: Fireworks : Çok İyi
Photoshop : Orta

İş deneyimi ve içeriği: Daha önce arayüz tasarımcısı olarak bir web şirketinde çalıştım ancak çeşitli nedenlerden dolayı ayrılmak zorunda kaldım.

Çalışma Şartları: Tam Zamanlı (Full Time)

Askerlik Durumu: Muaf

Medeni Hali: Bekar

Referanslar: Portfolyomu verilen bir mail adresine gönderebilirim veya mahmutdaye@gmail.com adresine mail atarak görebilirsiniz.

İşle ilgili açıklama: Merhaba , ismim Mahmut , 19 yaşındayım , Anadolu Teknik meslek lisesi web tasarım bölümü mezunu , açıköğretim fakültesi öğrencisiyim. Profesyonel arayüz ve application tasarımları yapıyorum. Hedefleri olan bir iş yerinde işe başlamak istiyorum.

İlan formuna tam zamanlı yazdım ancak yarı zamanlı , hatta proje bazlı olarakta çalışabilirim.

Askerliğim tecillidir.

Hastane gibi önemli projelerde yer aldım.

Bu yaz Galatasaray Store web sitesi için focus grupta yer alacağım.

Uyumlu ve dürüst bir kişiliğe sahibim. Sigara kullanmıyorum.

İyi derecede Arapça , başlangıç derecesinde İngilizce biliyorum.
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel