Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

28.03.2012

Freelance Grafik ve Web - Ankara

Freelance Grafik ve Web

Şehir: Ankara

Aranan Şehir: Ankara

Program/Seviye: Program/Seviye: Corel Draw : Orta
Adobe Photoshop: Uzman
Adobe Illustrator: Orta
Adobe Dreamwaver: Uzman

Çalışma Şartları: Serbest çalışan (Freelancer)

İşle ilgili açıklama: İşle ilgili açıklama: 1989 Ankara doğumluyum.
2006 yılında grafik konusunda eğitim aldım
2007 yılında okulda ve araç giydirme üzerine ve freelancer olarak çalışmaya başladım
2010 yılı itibariyle Grafik ve Web Tasarımı üzerine özel bir şirkette çalıştım.Freelance olarak hizmet veriyorum. Tüm grafik,reklam,web sayfası, işleriniz profesyonel bir şekilde yapılır ve anlaşmalı olarak çalıştığım matbaada baskı hızmetlerını uygun fiyat seceneği sunmaktayım
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel