Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

20.03.2012

Bilişim Sektörü için Çalışma Arkadaşları Arıyoruz - İzmir

Bilişim Sektörü için Çalışma Arkadaşları Arıyoruz

Şehir: İzmir

Cinsiyet: Bay/Bayan

Çalışma Şartları: Tam Zamanlı (Full Time)

Askerlik Durumu: Önemli Değil

Medeni Hali: Önemli Değil

İşle ilgili açıklama: Uygun gördüğümüz çalışma arkadaşlarımızda aradığımız özellikler aşağıdaki gibidir. Uygun bulmanız doğrultusunda aşağıdaki posta adresine iş deneyimlerinizi cv olarak ve Referans kodu ile bildirimde bulunmanızı rica ediyoruz.

Ref: GT001 - Yönetici Asistanı
Akıcı şekilde ingilizce konuşabilen, Yurtdışı seyahat engeli olmayan.

Ref: GT002 - GSF Grafik ve IDE tasarım
Görsel iletişim konusunda renklerin dünyasında yaşayan.

Ref: GT003 - Front end Developer (WEB,CCS3)
Entegrasyon benim işim, Annem çocukluğumda Lego canavarı derdi.

Ref: GT004 - Server Administrator (NT,Linux)
Multimedia bizi bozar, bu makinaya kaç milyon kişi bağlanacaktı abi ?

Ref: GT005 - Embedded + Mobile Developer
İnanıyorum bi gün Matrix gerçek olacak, ben hazırım valla Bilişim Sektörü için Çalışma Arkadaşları Arıyoruz - İzmir

Ref: GT006 - Call Center
"Alexander Graham Bell" benim amcam olur, hey gidi günler..

Ref: GT007 - Mali Müşavir
Prensipliyimdir, ne kazandın vergini vereceksin.. Entrika işlerinden anlamam..

Ref: GT008 - Avukat
Kanun var nizam var, torpil işleri beni bozar..

Ref: GT009 - Satış ve Pazarlama Uzmanı
Konuşmayı severim, muhtar seçilecek kadarda eş dostum da var sayılır..

Diyorsanız tam aradığımız özelliktesiniz Bilişim Sektörü için Çalışma Arkadaşları Arıyoruz - İzmir Zaten gerisi teferruat..
Şimdiden hayırlı olsun..

Not: Referans Numarasını lütfen belirtmeyi unutmayalım.


GiF Integration Technologies

İzmir - Merkez (20.03.2012)
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel