Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

23.04.2012

İllustrasyon-çizim yapabilen GSF'li / Mezun - İzmir

İllustrasyon-çizim yapabilen GSF'li/Mezun

Şehir: İzmir

Cinsiyet: Bay

Çalışma Şartları: Staj vermek istiyorum

İşle ilgili açıklama: Mayıs ortası gibi açacağım tasarım ofisinde yetiştirilmek üzere bir tasarımcı alacağım. GSF'li olması çok önemli. Freelance işin tanımı icabı mümkün değil.

Program bilmesi hiç önemli değildir. Fakat tasarım özellikle çizim üzerine gösterebilceği iyi örnekler olması şarttır.

İş yeri İzmirdedir. Buca/şirinyere ulaşım sorunu olmayacak arkadaşlar arasın lütfen.

Ben bizzat kendim illustrator, Photoshop, PDF yönetimi ve indesign öğretip masaüstü yayıncılığın gereklerini yerine getirecek bir eğitim vereceğim.

Temelde yapacağı iş çizim, programları öğrenince de çizim-grafik ve mizanpaj olacak.

Yol+yemek şeklinde düşünüyorum. Çalıştığım kişi işi öğrendikten sonra maaşlı olarak çalışacak.
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel