Logomuz.com Türkiye'nin Vektörel Logo Deposu

29.04.2012

Corel de Taş dizayn ve tasarım yapacak bir firma arıyorum.. - Türkiye Geneli

Corel de Taş dizayn ve tasarım yapacak bir firma arıyorum..

Şehir: Türkiye Geneli

Aranan Şehir: Türkiye Geneli

Cinsiyet: Bayan

Program/Seviye: Corel Draw:İyi
Photoshop:İyi

İş deneyimi ve içeriği: Taş dizaynı Corel ile hazırlama,kalıba hazır hale getirme..
Bu konuda bilgi sahibiyim..Toplamda 1 yıllık bir tecrübem var..Müşteri talebine göre istenen desenin oluşturulması,trende uygun olarak yeni desenler oluşturulması gibi görevlerde bulundum..lazer kesim ve kalıp hazırlama bilgim var..
Taş tasarım ve desen hazırlama işini seviyorum ve bu konuda kendimi geliştirmek istiyorum..

Çalışma Şartları: Tam Zamanlı (Full Time)

Askerlik Durumu:

Medeni Hali: Evli

Referanslar: Görüşme sırasında verilecektir.
E-posta & Telefon: İlan sahibinin iletişim bilgileri için lütfen buraya tıklayınız.
 

VızVız Templates © Copyright by İş ilanları | Template by Volkan TEKİN | Grafikerler.net - Grafikerler Logo - Vektörel